Friday, June 23, 2006

Een reis door India

Nu met al die zever met mijn harde schijf loopt alles nog een beetje stroef.

Maar ik doe mijn best.

Dit is een klein tussen doortje dat ik vergeten was te vermelden maar toch de moeite waard om het neer te pennen.

Op zekere dag rijden ik en mijn vriend door Delhi en zie ik aan de overkant een man op een kar met een scharminkel van een paard voor. Echt dat beest zag er niet uit nu was ik al wel wat gewoon hoor. Heb in Delhi honden gezien die er niet uitzagen, kale plekken over heel hun lichaam. Maar dit paard, dat was nog erger, daar waar het tuig op het lichaam rustte waren er grote etterende wonden te zien. Het hoofd van dat paard hing bijna tot tegen de grond en dit alles in een hitte van 40°c. Toen ik daar een opmerking over maakte in de zin van "Hoe dom kan je zijn om dat wat voor je inkomen moet zorgen zo te verwaarlozen". Waarop mijn vriend antwoordde " Het is daarom ook dat god ervoor zorgt dat hij geen gemotoriseerde kar heeft, hij verdiend het niet". Noem het Indische wijsheid.

Technorati :

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise