Monday, June 19, 2006

Spoof

Allez, vandaag was het weer zover, een spoof mail. Nu vind ik dat niet zo erg hoor die worden toch tegen gehouden door mijn spam filter maar wat ik niet zo goed begrijp is dat er mensen zijn die daar intrappen. Zal ik even uitlegen hoe ik te werk ga bij spoof? In dit voorbeeld gaat het om een mail zogezegd van Ebay en dat ik maar snel hier en daar moet klikken en natuurlijk je persoonlijke gegevens niet vergeten in te vullen. Wel sorry idioten maar ik doe dat niet. Elk mailtje dat van Ebay komt zit ook in je inbox (berichten) bij Ebay, kan je dus snel controleren. Heb je alleen een mailtje en niks in je inbox ---->DELETE. Ebay vraagt ook nooit om paswoorden of zo. Wat ik ook wel doe als het nog niet gebeurd zou zijn is mijn spam filter laten weten dat dit echt spam is. Viola easy

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise