Thursday, July 13, 2006

Bad luck

Het kan je maar over komen. Sta je s'morgens vroeg op effe nog je blog verzorgen om daarna een hele dag te relaxen met je madam. Ja zeg. Even voor ik onder de douche wil, kipper ik een volle tas thee tegen de zijkant van mijn pc. Shit, ik gebruikt dus geen zij panelen en de groene thee met gember sijpelt rustig naar binnen. Wat doe op zo'n moment? Je springt op neemt de keukenhanddoek (Er was nix anders) en je dept. Alles nog ok ? Nee shit, geen beeld meer. Ohh wat nu ik moet wel doorgaan hoor, ok Pc af. En maar hopen, heel de dag lang. Maar toch na een uurtje was ik het (dacht ik ) vergeten. Heb een leuke dag gehad, Spelen met je vrouw, de kinderen zijn happy, snoepjes kopen etc en s'avonds terug naar huis. God wat kijk ik daar telkens tegen op.Niet het naar huis gaan maar de trein, bhaa zo vermoeiend zo druk. Komen we aan in Antwerpen, en ik geef het eerlijk toe hoor wij laten altijd onze lege drank flesjes staan. Waarom? Omdat er iemand die komt ophalen, dat is zijn job en ik respecteer dat. Nu staat er een man en vrouw achter ons die zonder ons aan te spreken effe gaan zegge wat nu wel een mens maak en wat niet. Geloof me wij horen er zowiezo niet meer bij. Maar dan kom je thuis en het eerste wat ik dan doe is effe kijken of mijn pcke nog werkt. SHIT nix meer. En maar zoeken. Uiteindelijk omdat ik een boot fout kreeg heb ik windows terug geinstaleerd. Nee schijf niet formateren gewoon alles laten zoals het is. Pfff win staat erop en al de rest is foetsie.
Dus terug van nul. Het leven is toch mooi hé. En dat meen ik echt hoor.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise