Monday, July 10, 2006

Maandag morgend kater.

T'was een beetje vroeg deze morgen toen ik
onder de lakens ging.
En nu heeft mijn hoofd de neiging om van mijn schouders te vallen.
Ben er bijna 100 % zeker van dat dat niet klopt.
En dan, ... wordt je wakker gebeld,
strompel de trap op,
zwalp in de richting van dat vibrerende stukje technologie
om in de laatste meters te merken dat alles terug stil is.
God wat haat ik dat ding soms.
Start m'n pcke op en het eerste wat voor mijn doorlopen oogjes verschijnt,
is een berichtje over een of andere zwakzinnige rechter
die het nodig vind om homo's uit te schelden en nu is gaat bepalen wat de
normen zijn van deze maatschappij,
komt er nog bij dat Natalia heel de zomer niet mag zingen godverdomme,
niet getreurd aan onze rechterkant staat nog altijd Lotti
met het zeemzoete Out of Africa.
Dwalen mijn nu al reeds zwaar vermoeide pupillen af naar beneden om halt te
houden bij ...
In Irak staat er een moslima
terecht omdat ze zichzelf niet opblies,
lees ik dat nu goed.
Ja zeg ,en zo'n boterham met beleg van maatschappelijke
kut situaties krijg ik dan door mijn strot geramd,
na een nachtje stappen in een stad waar reuzinnen en olifanten het dagdagelijkse beeld van de straat uitmaken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise