Wednesday, August 16, 2006

En dan was er Amsterdam.

Kan hier heel kort over zijn, TOF.
Heb echt een ongelooflijke dag gehad, lekker weer , wel bewolkt maar met flarden van hete zonnestralen.
En dat op mijn, hmmm... achterste in een zwarte broek . Lekker warm.
(Terwijl het in Antwerpen regende, vernam ik later.)
Lekker geshopt en natuurlijk: Maatjes gesnoept, waren wel duur 3 euro . Maar hmmm zooo lekker.
En in Amsterdam doen ze daar niet alleen uitjes bij maar ook enkele schijfjes zoetzure augurk.
Normaal gezien niet mijn ding maar in combinatie met de haring, best te eten.
En wat doe je dan zoal in Amsterdam?
Winkeltje in winkeltje uit. Koffieshop in koffieshop uit.
En kijken. Je komt ogen te kort.
Mijn lief was nog nooit in De Bijenkorf geweest (Groot winkelcomplex, alla Inno in Antwerpen) dus wij daar binnen. Heb daar een heel intressant boekje gekocht. Vlucht over de Himalaya van Maria Blumencron,
gaat over Tibetaanse kinderen die over de Himalay vluchten richting India om daar een beter en vooral een vrijer, los van de tiranie van de Chinezen , leven te zoeken. Hier kom ik zeker nog op terug
Langs de bloemenmarkt wandelen en jezelf afvragen waarom er dingen kunnen in een land terwijl het een doodzonde is in een ander land.
Ach, zal wel te maken hebben met onlogisch denken en de machtsdrang van sommige politici.
En nu vragen er zich wel een aantal onder jullie zich af, waar heeft ze het nu over?

En dan niet alleen het filter papier maar ook het spul zelf.
Ik sta altijd verbaasd te kijken wanneer ik een koffieshop binnen stap en daar niet alleen de relaxte sfeer voel maar ook het bewust omgaan met weed en shit. Een van de meest opmerkelijke, noem het gedragscodes van de shop uitbaters is. Je krijgt niet meer dan 4 biertjes. Wow, dat noem ik dan gezondverstand. Trouwens alcohol en weed gaan niet samen. Wat mij ook opviel was de erg duidelijke afkeer van hard drugs en terecht.
Verder was het een super leuke dag en zijn er natuurlijk vele fotokes getrokken.
Zoals hier boven van het Leidseplein met al zijn terrasjes. Nog een merkwaardig iets.
Waar zijn die kleine Hollandse bier glazen gebleven?
Ik zag overal grote tot zelfs Engelse pint glazen. Hmm, niet gezond of ben ik verkeerd?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey! Indigo het was weer leuk zekers.

Wednesday, August 16, 2006 11:47:00 AM  

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise