Monday, August 07, 2006

Niet veel zin vandaag.

Zelfs niet voor een open thread te plaatsen, amai wat is ze lui vandaag. Hoor ik jullie denken. :-)
Nee, ik heb iets veel beters. Hmm hoe moet ik dat nu op het blog plaatsen zonder al mijn geheimen weg te geven. Dat is moeilijk hoor. Ben dan ook blond he.
Allez dan maar de korste weg . Kennen jullie Google? Wel als je regelmatig dit blog leest dan weet je al wel dat ik daar, ik zou bijna durven zeggen een warme vol van passie, verhouding mee heb en dat is nog heel rustig uitgedrukt. Maar waar gaat het nou om? Wel er bestaat iets nieuws bij Google (allez nieuw) namelijk de mogelijkheid om je eigen (lees goed) GRATIS website online te plaatsen. waar moet je zoeken? HIER
Oh je bent al gaan kijken, leuk he. Maar je kan niet inloggen want je hebt geen G-mail account. Wel daar ik je ook mee helpen. Wat moet je daar voor doen heel eenvoudig , stuur je naam + familienaam + e-mail adres naar mij en ik zorg voor de rest. Ik controleer wel of je niet hebt valsgespeeld dus valsspelers komen er niet in.
Hoeveel geef ik er weg? Dat hou ik geheim maar wees gerust het zijn er een pak. En nu hebben jullie ook al door dat deze tekst in het nederlands staat geschreven. Wel dat blijft ook zo. Wie geen Nederlands kent kan babelfish gebruiken, daarvoor dient die link hier op het blog trouwens voor. Maar ja, die weten dat natuurlijk niet want die kunnen dat niet lezen. En als je nu wil weten waarvoor ik mijn Google website gebruik kijk dan maar is hier.
Zeg nu nog dat ik niet voor jullie zorg.
Link

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise