Friday, September 29, 2006

Dichters in de spotlight: Bart Moeyaert

Vandaag hebben we het in dichters in de spotlight over
Bart Moeyaert | de Stadsdichter:
Bart Moeyaert (1964) is sinds 1995 schrijver van beroep zegt men en ik geloof dat ook.
Nu moet ik eerlijk toegeven ik ken zeker niet al het werk van Bart ken,
maar dat wat ik gelezen of gehoord heb vind ik kei mooi.
Soms verbazend.
Soms verdriet zoals bij ' Vrouw en kind '.
Rillingen gaan door mijn lichaam wanneer ik luister naar dit lied zonder muziek.
Je moet de website van Bart Moeyart zeker is bezoeken vooral het podcast gedeelte is zeker de moeite waard. Het is net of het gedicht waar naar je dan luister voor jou alleen geschreven is.
Veel plezier en maak er een tof weekend van.
Link

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise