Tuesday, May 30, 2006

Een reis door India (Leh)

Winkelen in Leh--->










POSTKANTOOR IN LEH


In de directe omgeving van de stad leh is er heel wat te zien. Gewoon op loop afstand, Moti bazar waar je zalig kan winkelen, je hebt Shanti temple en iets verder de ruine (Ik weet echt niet wat het geweest is) waarvan er heel wat foto's zullen te zien zijn in mijn E-boek.
Maar hier toch een klein voorsmaakje .

De dag dat ik Shanti temple bezocht en bijna in de helft van de vele trappen omhoog was. (De echte toeristen gaan via de weg met een taxi) Zag ik aan mijn linker kant maar nog wel helemaal beneden een monnik staan. Rustig begon hij aan zijn klim naar boven, nee niet via de trappen maar over een smal padje over de rotsen. In geen tijd was hij op gelijke hoogte met mij en hij vertoonde een breede glimlach.
Mijn god zoals een berggeit ging die man dat pad op.
15 minuten later kom ik puffend boven en daar zat hij dan met een tas the in de hand en maar lachen.
Wordt vervolgd...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise