Tuesday, May 23, 2006

Een reis door India.

Het hotel:

Klein kamertje met twee bedden, televisie en koelkast. Tussenin de bedden een gigantische metalen bak, de airco. Geen overbodige luxe met een buiten temperatuur van ongeveer 45°c overdag.
Die avond maak ik voor de eerste keer kennis met Indian food en als ik het open en bloot mag zeggen en dat doe ik ook, Bhaaaaaaa. Ik lust geen sauzen en alles zwemt hier in een dikke brij. Je hebt echt geen idee wat je in je mond steekt, misschien ook maar beter dat je het niet weet. Het enige wat me echt bevalt, is Tandori Chicken.
Lekker rood kleurtje, krokant en hopelijk vers. (Bird flu nog nooit van gehoord)
Gezeten op het bed in onze hotelkamer peuzel ik op de kippen beentjes en kijk televisie, weer een shock. Veel van de zenders in India hebben reclame balken zowel boven als onder met als gevolg dat maar 1/3 van het beeld gevuld is met de film of het programma dat je wil zien.
Niks voor mij, ik word daar doodzenuwachtig van.
Begrijp echt niet hoe ze dat kunnen mijn ogen flitsen van links naar recht en van boven naar onder.
Verveeld door al die reclame steek ik mijn hoofd door het raam om naar de mensen in de straat te kijken, zacht gezoem van de airco en wind fan op de achtergrond.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise