Thursday, June 15, 2006

Blog nieuws. Heel belangrijk !!!

Weten jullie dat dit blog nog maar 38 dagen online is, Ja... niet zolang hé. Maar dat er al over de 800 bezoekers zijn geweest en dat het grote deel van deze bezoekers, jullie dus meer dan 1/2 uur in het blog blijft rond neuzen. Wil dit nu zeggen dat ik goed bezig ben of wat? Wat is er zoal veranderd in deze 38 dagen, Ja over dat template gedoe daar heb ik het niet meer over hoor, dat komt mij en waarschijnlijk jullie ook de strot wel uit. We hebben de externe nieuws lines eruit gehaald de rede is dat er teveel duplicaten in stonden vb: in het kadertje van euronieuws een titel 3 keer zien verschijnen ?? Sorry maar dat is iets teveel. Als ik is echt een goede ticker vind voor nederlandstalig nieuws dan plaats ik het er wel op. Wat heb ik toegevoegd? Externe nieuws pagina's (speciaal aangevraagd) maar spijtig genoeg alleen in het engels. Momenteel eentje over Google--Outdoor en Kashmir & India. Maar als jullie interesse hebben in deze pagina's dan kan je het onderwerp hier aanvragen en dan plaats ik die er gewoon bij. Mens wat ben ik toch tof hé. Nee ik wil echt nix horen over eigen lof etc...
Allez bij deze wil ik iedereen toch bedanken om mijn blog te lezen ...en nu maar doneren hihihi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise