Wednesday, August 09, 2006

Last call.


I repeat, LAST CALL. Oh nobody ! Come on its on the house.

Allez, 18 uur40 in Antwerpen. Het regent. Heb heel de dag het internet afgespeurd naar blogs
die iets te maken hebben met de oorlog tussen Israël en libanon. En ja hoor, ik heb ze gevonden het resultaat kan je zien onder de Link "War-blogs".
Maar tijdens mijn zoeken kwam ik ook op een site die zo rasitisch is dat ik er bijna van moest kotsen.
Het is een anti -Amerika, anti- Europa, anti al wat niet islam is ging eraan.
Met duidelijke taal. Islam neemt de wereld over.
Oh, wat kan je daar op repliceren.
Leer uw geschiedenis en huil.

Waar bevindt die site zich, sorry hoor maar dat link wil ik niet op mijn blog.
Zoek op war Israël en dan afbeeldingen.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Haha die last call is wel grappig.

Wednesday, August 09, 2006 5:39:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

heb gezocht maar niet gevonden

Wednesday, August 09, 2006 6:29:00 PM  

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise