Wednesday, August 09, 2006

Mondiale oorlog in de blogosfeer

Mondiale oorlog in de blogosfeer: "IS dit de eerste keer dat inwoners van 'vijandelijke staten' met elkaar blijven discussiëren terwijl het geweld rondom hen doorgaat?'', vraagt Lisa Goldman , een 39-jarige Israëlische blogster uit Tel Aviv, zich af."

De oorlog tussen Israël en Libannon gaat onverminderd voort en als newsblog heb je dan ook een bepaalde verandwoordelijkheid.
(Ja, ik weet het ik kies daar zelf voor of... toch niet? )
Ik heb het een tijd lang aangezien en meestal gezwegen
maar dat kan nu niet meer.
Maar om het oorlogsverhaal in al zijn eerlijkheid als dat even mogelijk is naar buiten te brengen laat ik alle betrokken partijen aan het woord en zal daar waar ik voor mezelf vind dat het er over is mijn visie geven, vanuit mijn Europees oogpunt.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik het altijd bij het rechte eind heb.

Voor alle duidelijkheid:
-----------------------------
Nee ,ik bevooroordeel niemand.
Nee ,ik heb geen enkele partijkaart.
Nee , ik ben niet joods.
Nee, ik ben geen muslima.
Ja, ik vind Bush een trut.
En ik HAAT oorlog.
Om mijn laatste zin een beetje kracht bij te zetten,
ga maar is effe naar deze link.

In de rechterzijde van het blog staan nieuwe links (WARBLOGS)
die alle refereren naar Libannon of Israël.
Link

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise