Friday, May 26, 2006

Een reis door India.

Connaught Place

Of kortweg C.P is het centrum van Delhi, brede lanen, en heel veel cinema’s.
Delhi is een gigantische grote stad en dat komt ook hier weer tot uiting.
Hier loop je eindeloos verloren en alles lijkt op elkaar, althans voor mij toch.
De temperatuur stijgt weer boven de 40°c en even stil staan om uit te rusten is er dan ook niet bij. We lopen winkeltjes in en uit en tegen dat we 3 uur verder zijn ben ik bekaf en verlang naar de koelte van de hotelkamer in Karol Bagh.
Op het moment dat we beslissen om terug te gaan beleef ik een van m’n eerste heel schokkende ervaringen. Een meisje, graat mager. Leeftijd ? Ligt op de grond tegen een van de zuilen die C.P rijk is. Knoken en ribben tekenen duidelijk af op haar schaars geklede lichaam. Haar hoofd en gezicht zijn niet te onderscheiden en bedekt met honderden zwarte vieze vliegen.
Die avond krijg ik geen hap door mijn keel.
Wordt vervolgd…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise