Wednesday, May 24, 2006

Web & blog nieuws.

Best een drukke dag vandaag :-)

Ik zal hier nog effe snel uiteggen wat de bedoeling is van de web site.
Wel dat is mijn eigen spleelplein maar ik heb er totaal geen probleem mee om deze te delen,
dus alle suggeties zijn welkom.
Een groot deel van de site is gereserveerd voor reis foto's en muziek.
Bij events kan je als je zin hebt je eigen event toevoegen. (gratis)
Je hebt hier wel FireFox voor nodig, maar die kan je hier of op de site downloaden,
je geeft dan ook in een keer support aan de website.
Let wel dat de events die je toevoegd met muziek te maken hebben, optredens, fuiven, party's etc... ( Niet gerelateerde onderwerpen worden verwijderd).
Het blog: een nieuws blog in de breede zin van het woord waarbij ik vooral opzoek ga naar het niet zo alledaags nieuws en natuurlijk wordt het ook gebruikt om mijn persoonlijk reis verhaal neer te pennen.

Ik hoop dat heel veel mensen er plezier aan beleven.
Groetjes,
Laura

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise