Wednesday, May 24, 2006

Sorry Americablog

Een van de blogs die ik regelmatig lees is Americablog.com
Waarom? Heel simpel.
Ik vind Bush en zijn klik TRUTTEN.
Oef .... dat moest er effe uit. Sorry voor het schelden.
Haha , telkens ik het woord Bush laat vallen krijg ik bezoek van the Us army.
Je kan maar niet genoeg bezoekers hebben denk ik dan maar.
Kan ook toeval zijn hoor.
Dus om het even goed te maken zal ik ook een link plaatsen naar Americablog.com
Waarom vind ik dat blog zo goed? Omdat je daar echt dingen te weet komt over Amerika waar je versteld van staat.
Zo staat er een artikel op het blog dat eigenlijk zo ongelooflijk is dat ik eerst dacht ze spelen er mee.
Maar niets is minder waar, die gasten spitten hun informatie echt uit tot op de bodem.
Ben ik het altijd eens met dit blog, Nee !!
Maar ze verklaren wel veel en dat zie je hier niet in het nieuws of de krant.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise