Friday, June 16, 2006

Tickers

Weet je nog wel dat ik de nieuws tickers eraf gehaald had omdat ze gewoon niet voldeden aan mijn persoonlijke eisen. Nu omdat ik nogal een fan ben ,kreeg ik het ongelooflijk ,banglijk idee om Google zelf eens aan te spreken. Die hebben ook een nieuws dienst en een heel goeie zelfs.
Dus ik een e-mailtje getyped naar Google en gevraagd of ze geen ticker willen maken.
Niet dat ik er veel van verwacht hoor maar een lieve geautomatiseerde e-mail heb ik toch al gekregen.
-----

Bedankt dat u uw ideeën over Google Nieuws met ons hebt willen delen.
Hoewel we niet alle e-mails die we ontvangen persoonlijk kunnen
beantwoorden, kunt u er zeker van zijn dat we iedere e-mail lezen. Uw
feedback is erg belangrijk voor ons en we waarderen uw ondersteuning bij
het verbeteren van Google Nieuws.

Met vriendelijke groet,
Het Google-team

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise