Sunday, December 24, 2006

Indigo's en voeding.

Dit is een moeilijk onderwerp daar ik weet dat het verschild van indigo tot indigo. Maar toch weet ik dat bepaalde voedingsstoffen zeer schadelijk zijn. Nog niet zolang geleden las ik een artikel over ADHD en de invloed van suiker. Nu heb ik spijt dat ik het niet heb bijgehouden, vond het ronduit STOM. Er werd namelijk geschreven dat er geen verband is tussen suiker en ADHD, ik bedoel hiermee , suiker zou geen negatieve invloed hebben op mensen met ADHD. Wat een flauwekul, Ik weet maar al te goed dat suiker een negatieve invloed heeft op mij en op mijn zoontje. Waar ik ook niet zo dol op ben is voedsel dat uit de microwave komt. Ik weet niet of andere indigo's daar ook last van hebben maar ik krijg daar (Binnen de paar minuten) pijn van in mijn buik. Dus meneer McDonald uwe rommel is niet aan mij besteed. Waar ik als indigo ook heel snel op reageer is voedsel dat op het randje van versheid ballanseerd. Nu hoor ik je al denken, dat heeft toch iedereen ! Nee, bij het eten van niet vers voedsel krijgen de meeste mensen te maken met buikkrampen en diarree, ( of voedselvergifteging) maar pas na verloop van tijd. Bij mij gebeurd dat tijdens het eten, mijn lichaam stoot dat direct af. Niet zo prettig en ja heel pijnlijk. Nu weet ik wel wat voor voedsel ik nodig heb en wat ik wel en niet kan drinken of eten toch heb ik nog steeds die drang om te experimenteren. Ik wil gewoon ervaren wat het doet met mijn lichaam.
Ik weet heel goed dat koffie niet kan en ik dat alleen als medicijn kan gebruiken toch durf ik wel eens een grote hoeveelheid naar binnen gieten om dan daarna te staan bibberen als een blad in de wind. Wat ik ook heel erg ervaar is het gemis van sommige stoffen waar onder omega 3 en bepaalde algen. Hoe weet ik dat? Heel eenvoudig mijn lichaam zegt het. Ik zou wel eens willen weten of andere indigo's dat ook zo ervaren.

Labels: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Maak er een zalig kerstfeest van.

Monday, December 25, 2006 10:44:00 AM  

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise