Saturday, January 06, 2007

Indigo's ---> Channeling ---> Meditatie

(De voledige tekst over channeling is te vinden bij Wikipedia, zie link)

Channeling is een New Age begrip voor het ontvangen van boodschappen van onzichtbare spirituele entiteiten en geesten aan levende personen, genaamd mediums.
In tegenstelling tot het spiritisme beschrijven gechannelde boodschappen hele nieuwe uitgebreide godsdienstige of filosofische leer en niet slechts korte boodschappen van overleden personen of van geesten.
Het ontvangen van boodschappen van onzichtbare spirituele entiteiten is een oud verschijnsel in de godsdienst, zoals de ontstaansgeschiedenis van de Koran illustreert, maar de term channeling wordt in de praktijk alleen voor New Age gerelateerde teksten gebruikt.

Of ik dat nu als waarheid aanneem of niet is niet zo belangrijk.
Wat me wel bezighoud is het verband dat er gemaakt wordt met New-Age en dan waarschijnlijk ook Indigo's.
Ik persoonlijk ken geen enkele Indigo die dit kan of doet.
Maar op mijn zoektocht via het net kwam ik toch enkele opmerkelijke websites tegen, een ervan is EMF die dan gekoppeld is aan een website waar gechanneld wordt met Kryon. Ik vind dat allemaal heel leuk. En wil ook wel weten hoe die dat doen.
Dus zoek je verder en dan kom je op een pagina die de titel heeft "Spiraal beweging".
En daar is alles goud, gouden skelet, gouden hersenen enz... Maar opzich staat daar niks nieuws.
Dat is gewoon een vorm van meditatie verpakt in een nieuw kleedje met leuke woordjes.
Het warm water opnieuw uitgevonden.
Voor mij is het heel duidelijk ik laat mij niet vertellen wat ik moet doen door namen als Seth of Kryon van welke planeet ze dan ook mogen komen.

Labels: , , ,

Link

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise