Monday, January 01, 2007

2007 Is gestart.

T'ja, vanwege het slechte weer was er geen vuurwerk boven Antwerpen, maar binnen in huis was het heel tof. Lekker eten en een overvloed aan drinken . En we hebben spelletjes gespeeld, allerlei Kaartspelletjes, rubbikub ofzo iets en scrabble en om de avond af te sluiten mind-games. Eerst met vijf items en dan oplopend naar 10. Hihihi, ik en mijn zoontje wonnen keer op keer. Heel leuk spel.
En hij maar roepen " Ik kijk in je hoofd, allez hoe kan dat nu? " En ik maar lachen.
Hij heeft ook z'n wens bekend gemaakt voor 2007.
Hij wil absolut naar de muziek school.
Geen probleem dat doen we.
En het waaide en stormde buiten, ik hoop dat de dakloze mensen beschutting hebben gevonden. Zo'n guur weer.
En dan dat lawaai, tot zeven uur deze morgen gingen de bommetjes af en daar mee gepaard het lawaai van de sirenes van politie en ziekenwagens.
Dus niet zo'n rustige nacht.
We hadden ook nog bezoek van een muis.
Brrrr. Hoe kan dat nu toch.
Wij opzoek hoe dat beestje was binnen geraakt.
Tot we een gat in de muur vonden.
Ik was heel verbaasd, kunnen muizen een gat maken in een muur?
Maar, ja hoor en via via komen ze dan in je huis.
Allez wij nog in de late uurtjes dat gat gedicht en versterkt met metaal in de hoop dat ze buiten blijven.
En ik hoop ook dat de muis die we zagen terug naar haar thuis basis is gegaan.
Voor alle zekerheid toch maar een valletje gezet. ( Hebben we moeten gaan lenen)
De reactie van mijn zoontje: " Je gaat ze toch niet vermoorden hé".
Indigo's...... ohhhhh zo gevoelig. ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise