Wednesday, December 27, 2006

2007

Het is dan bijna zover, bye bye 2006 en welkom 2007. Ik kan echt niet wachten. Het is de eerste keer in mijn leven (hier) dat ik zo uitkijk naar een nieuw jaar. Het is nu al enkele weken dat ik een energie voel die mij naar dat nieuwe jaar toe trekt. Waarom? Ik zou het niet weten, sommige dingen zijn nu eenmaal moeilijk te verklaren en als Indigo heb ik het daar niet moeilijk mee. Ik hoop wel dat het in de richting gaat van hoe er met deze planeet wordt omgegaan. Dat er nu eindelijk is een paar zaken bij de bron worden aangepakt en niet met half bakken maatregeltjes wordt bedekt. Die er toe leiden dat wij ( de bevolking) alleen maar meer moeten betalen terwijl er aan het eigenlijke probleem niets veranderd. Kijk maar effe naar het fantastische afval beleid hier in Vlaanderen. Dat is gewoon een lachertje. Ook wil ik drastische veranderingen wat betreft het het houden en kweken van dieren voor consumptie. Gedaan met die batterijen, gedaan met het niet respect vol omgaan van koeien, paarden en al deze dieren die vroeg of laat op je bord belanden. Wereld wijd zou ik het graag zien dat men nu eindelijk is STOPT met het afslachten van zeehondjes, walvissen, honden in de naam van de wetenschap of gewoonweg om economische reden. Je moet echt wel een gedenegreerd iemand zijn om zo je kost te willen verdienen. Ik wil in alle Vlaamse steden ( Ge moet ergens beginnen hé) meer bomen zien vooral linde bomen ( Dat is nu echt eigenbelang se). En als laatste wil ik minder auto's in mijn straat, nee niet minder gewoon geen, zodat de kinderen terug op straat kunnen spelen. Ik zou nog wel even kunnen door gaan maar als hier al eens wordt over nagedacht ben ik al heeeeeel blij.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise