Monday, December 25, 2006

Leuke vibraties

Eerst en vooral een zalig kerstfeest voor iedereen. Terwijl gisteren avond mijn zoontje zijn cadeautjes aan het uitpakken was en ik met een super blij gevoel toekeek hoe verwonderd hij was met zijn gekregen hebbedingetje kreeg ik het idee om zonder iets te zeggen een ruwe amethist op ongeveer 10 centimeter van zijn nek te houden. Hij geviseerd bezig zijn cadeautje te inspecteren,
ik de steen achter zijn nek en enkele seconden later volgde de kreet, heyyyy !!!! Mijn hersenen vliegen naar boven. Bhaaaaaa Ik rolde over de grond van het lachen, en hij in mijn armen.
Toen hij zag dat het een steen was hield hij zijn hand ervoor en zei " Er zit leuke electriciteit in, dat kribbeld".

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise