Wednesday, January 24, 2007

De komst van Indigo's.

Ik kan er echt niet aan doen maar ik erger me regelmatig aan al die berichten die de wereld worden ingestuurd met de vermelding dat Indigo's naar de aarde zijn gekomen vanaf 1980. Sorry hoor maar dat is flauwekul. Indigo's hebben er altijd rond gelopen. Alleen met dit verschil dat we nu in het westen met meer aanwezig zijn. Om een voorbeeld te geven ik ben er bijna 100% zeker van dat Da Vinci, Indigo was. Wanneer ik lees over bepaalde grote namen dan merk ik dat die ook Indigo kenmerken vertoonden. Maar wat was er zo verschillend? De tijd. Die zaten in een volledig isolement.
Maar om toch een klein bewijs te leveren. Ik zelf ben van voor 1980 mijn zoontje van na 1980. Wij zijn beide Indigo met de zelfde gave's, zelfde intresses, zelfde iq (ongeveer)zelfde problemen met de noem ze maar, aardlingen enz... Dus laat je nu niet meer wijsmaken dat we er nog maar sinds een 20tal jaren zijn. We zijn nu alleen duidelijker aanwezig en als er geen rekening met Indigo's gehouden wordt dan ziet het niet goed uit voor deze blauwe planeet.
Btw: Ik vertel het alleen maar de rest is aan jullie.

Labels:

2 Comments:

Blogger Isabelle said...

Hi Indigomoonshine,

Je hebt gelijk!
Waarom men denkt dat indigo's alleen van na 1980 zijn komt omdat de meeste mensen er pas de laatste jaren van gehoord hebben en /of zich er zich in zijn gaan verdiepen.

groetjes,

Isabelle

Friday, February 27, 2009 4:39:00 PM  
Blogger Isabelle said...

Hi,

Helemaal waar, alleen heb ik het idee dat niet iedereen er klaar voor is of open staat.
Toch staan er dingen te gebeuren waarbij de Indigo's meer zullen gaan leiden.

Het is gelukkig lekker rustig op jou blog.

Groetjes,
Isabelle

Saturday, March 21, 2009 4:25:00 PM  

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise