Tuesday, January 23, 2007

The mirror of ur brain.


The mirror of ur brain.


We hebben allemaal wel de wens om te weten hoe anderen ons zien, ervaren.
En het liefst dat iedereen je aanvaard zoals je bent. Zonder poespas , zonder dat je je anders moet voor doen dan wie je in werkelijkheid bent.
Als Indigo is dit niet anders met misschien in mijn geval een verschil, ik wil eigenlijk niet tot een bepaalde groep behoren. Ik vind mensen die in een politieke groep zitten dan ook zoooooooo fake.
Om mijn gevoel en inzicht te kunnen uiten zou ik in al die groepen moeten zitten. Want elke groep heeft wel iets goeds, behalve dan misschien het V.B maar dat is dan ook geen groep maar een kudde. Maar om even terug te gaan naar hoe mensen je of in dit geval mij ervaren, krijg ik regelmatig te horen: Mensen hebben een archief in hun hoofd. Vergelijkbaar met een kast met laden. En in elke lade bevindt zich bepaalde informatie die opgeroepen kan worden wanneer dit nodig is. Om een getal te geven, de meeste mensen hebben 100 laden in hun kast. ( Dit is maar een voorbeeld) Maar bij mij ( Volgens derde) Zitten wel 1000 laden propvol met informatie en ze liggen doorheen. Hmmm, daar moet ik toch eens over nadenken hoor.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise