Tuesday, December 26, 2006

Het rebelse in mij.

Ik kwam er al heel vroeg achter dat het voor mij heel eenvoudig is om een groep mensen een gevoel van rust , harmonie of een gevoel van onbehagen te geven. Van nature uit kies ik altijd voor de rust. Ik vind het leuk wanneer alle mensen in een groep zich goed voelen dat geeft mij energie, toch, soms loop het wel eens anders en dan werkt mijn verstand met 500 km/uur en stoot ik de meest negatieve energie uit. Een aantal jaren terug begon ik mij de vraag te stellen over wanneer zich nu zo'n rot situatie voor deed. En ik kwam al heel snel tot de conclusie dat ik een groep mensen in 3 soorten kon verdelen. De eerste, mensen die met beide voeten in het leven staan die komen spontaan op mij af en steeds weer krijg ik dan te horen dat ik rust uitstraal. ( Ze zouden is binnenin mij moeten kijken) De tweede groep mensen, trekken zich niet veel aan en laten het gewoon gebeuren. In conflict situaties hebben die meestal geen mening. De derde groep zijn deze die zich echt afzetten tegen de energie die ik uitstraal waar door ik dan de rebelse furie word. Deze laatste groep mensen, heb ik door vallen en opstaan geleerd hebben meestal zware psychologische problemen. Ik scherm mij daar nu ook heel erg vanaf, ze maken mij gewoon weg ziek.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hallo, Ik heb een vraagje. Welke psychologische problemen hebben die mensen dan?

Tuesday, December 26, 2006 6:27:00 AM  
Blogger Indigomoonshine said...

Kan van alles zijn, mensen met een verslaving ( alcohol, chemische produkten) vallen daar ook onder voor mij.

Wednesday, December 27, 2006 8:43:00 AM  

Post a Comment

<< Home

Google


Get legal. Get OpenOffice.org
SLINC Queer Merchandise